§1 Reklamacje i gwarancje
- W przypadku, gdy zakupiony produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne, Klient ma prawo złożyć reklamacje w oparciu o:
- regulacje przewidziane przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta w przypadku, gdy produkt jest niezgodny z umową,
- regulacje przewidziane przepisami kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi za wady.
- Celem złożenia reklamacji Klient zobowiązany jest do poinformowania sklepu mailem na adres shop@wualaawomen.pl, a następnie procedować zgodnie z otrzymanymi informacjami.
- Określając żądania w oparciu o tryb przewidziany art. 1 ust a) Klient ma prawo wnioskować o doprowadzenie produkty do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
- Określając żądania w oparciu o tryb przewidziany art.1 ust b) Klient ma prawo od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Klient nie może od umowy odstąpić, jeżeli Sklep niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez Sklep lub naprawiana, chyba, że wady są nieistotne.
- Sklep odpowiada za niezgodność produktu konsumpcyjnego z umową (ust. 1 litera a), jedynie w przypadkach i na warunkach określonych prawem.
- Sklep odpowiada za wady produktu na podstawie rękojmi (ust. 1 litera b), w przypadku i na warunkach określonych prawem.
- Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sklep zgłoszenia reklamacyjnego wraz z kompletnym, reklamowanym produktem.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek modyfikacji produktu przez Klienta.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadkach: wyłącznej winy użytkownika, uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego konserwowania i użytkowania produktu niezgodnego z instrukcją.
- Koszty przesyłki reklamowanego produktu w przypadku uznania reklamacji zostaną zwrócone Klientowi w terminie 14 dni od daty uznania reklamacji.
- Konsument może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Usługodawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Łodzi. Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, https://www.wiih.lodz.pl/. Ponadto Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), która dostępna jest pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr.
§2 Zwrot należności
- Sprzedawca dokonuje zwrotu Klientom należności w ciągu 14 dni w przypadku:
- rezygnacji przez Klienta z zamówienia lub z części zamówienia opłaconego z góry przed jego realizacją (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny);
- odstąpienia od umowy przez Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcą na prawach konsumenta zgodnie z §7 Regulaminu;
- obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy w przypadku uznania reklamacji.
- Sposób zwrotu należności uzależniony jest od formy pierwotnej zapłaty na rzecz Sprzedawcy:
- w przypadku zapłaty „z góry” przelewem, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta.
- w przypadku zapłaty „za pobraniem”, Sprzedawca dokonuje zwrotu na rachunek bankowy Klienta po uprzednim wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie takiego zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej wezwania, o których mowa w §5 ust. 2 powyżej, Klient nie przekaże Sprzedawcy wymaganych danych lub gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie zwrotu. Sprzedawca wolny jest od odpowiedzialności, także, gdy zwrotu nie dokonano lub dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych wymaganych do przelewu bankowego. Zwrot należności dokonany zostanie w takim przypadku, niezwłocznie po uzyskaniu ww. danych od Klienta.
Zwroty:
KUPUJĄCY ma prawo zwrotu produktu, poprzez przesłanie towaru na adres:
- DS TEX sp. z o.o. Jakub Engler
- ul. Zielonogórska 19/21
- 98-220 Zduńska Wola
w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Produkt nie może być używany i powinien być zapakowany w niezniszczone, oryginalne opakowanie. Koszt zwrotu w wyniku decyzji klienta (źle dobrany rozmiar, wymiana koloru) pokrywa klient.
Pobierz formularz odstąpienia od umowy / Formularz zwrot
Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z oryginałem paragonu fiskalnego i zwracanym zamówieniem na adres:
- DS TEX sp. z o.o. Jakub Engler
- ul. Zielonogórska 19/21
- 98-220 Zduńska Wola
Zwrot należności za zamówienie, wraz z opłatą za przesyłkę, nastąpi na wskazany przez klienta w formularzu zwrotu numer konta, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu. Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości.
Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.
Reklamacje:
Przed odesłaniem produktu prosimy o kontakt mailowy w celu wybrania najlepszej drogi reklamacyjnej dla Państwa. W celu przyśpieszenia procesu reklamacji mogą Państwo wykonać zdjęcia reklamowanego produktu i przesłać go nam na maila: shop@wualaawomen.pl
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.